Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Hector - 4 september 2011 18:11

Förlåt att jag inte skrivit på flera dagar.

Sedan husse började kursen med mig har vi haft en massa att göra. Vi har fått hemläxa också, som vi jobbar med.

Men vi har haft en massa skoj för oss också, som idag t ex.

Husse tog med mig och Wille på en skojig lång promenad och vi besökte en marknad där det fanns en massa människor, kossor, får och andra underliga djur.

Jag och Wille fick springa lösa i skogen, det var jätteskojigt. Vi mötte ett par kompisar också. En av dem hälsade jag på.

Tyvärr hade jag gjort illa min tass så den blödde och när vi kom hem igen efter den härliga promenaden, då var jag rosafärgad på magen och benen. Det var inget djupt och farligt sår, det var rätt ytligt, men det blödde ändå.

Det första matte gjorde efter att vi druckit vatten jag och Wille, det var att lyfta upp mig och sätta mig i badkaret. Sedan duschade hon av mig ordentligt och tvättade bort allt rosa, för rosa passa ju inte mig som är en kille. Nu är jag ren och svartvit igen.

Matte ska kolla på bilderna husse tog så förhoppningsvis kommer de ut på bloggen här sent ikväll eller i morgon.


Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards