Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Hector - 2 december 2010 13:00

Vad glada jag och Wille blev när matte tog med oss på en skön promenad idag. Det är "bara" -10 grader just nu, men i natt var det kallt, för igår kväll när vi var ute sista rastnimngen för kvällen, då var det -16 grader ute.

Matte tog med sig kameran idag och medan vi busade passade hon på att fota en del. Wille och jag hade jätteskojigt. Vissa gånger var det så snön bara yrde omkring oss där vi for fram.

Matte fotade också en massa snöbilder på träd och annat för de var så vackert rimfrostaktiga påstod hon. Men tjusigast och roligast var ju vi och idag var matte frikostig med både godis och bus. Hade hon månne dåligt samvete för igår ???

Mig gör det detsamma för matte är rolig för det mesta.

Idag hade vi ju skött oss jättebra fast vi var ensamma en dryg timme, så nu är jag jättenöjd eftersom vi fått en skön och busig promenad !


   



          



      



  


Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards