Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Hector - 27 december 2010 14:33

Idag tog matte med mig och Wille på en skön promenad. Det snöade sådär lite fint som matte sa. Inte var det kallt heller så vi bara njöt av vår promenad.


  



          



    



     



  


Busade ja det gjorde vi förstås, en hel massa, ja i alla fall så mycket matte tillät oss. Ibland ville hon ju att vi skulle uppföra oss i kopplet också, t ex när vi skulle över vägen. Där fick vi inte busa och hoppa ut i vägbanan. Lite svårt faktiskt för just där är det sådan där härlig mjuk snö i stora högar, som jag älskar att klättra upp i och sedan hoppa ner från rakt på Wille ! Helkul, men inte vid vägen sa matte.


        



             




     


Utmed vår promenad slinga så fanns det en massa spännande dofter under snön som jag ville studera närmare, och matte hade kul åt oss vid ett par tillfällen där både jag och Wille stod med huvudena nere i snön och nosade, så bara ryggen och bakbenen syntes ! Men vadå det var ju spämnnnade dofter därunder snön !

Så småningom begav vi oss av hemåt och då busade jag en hel del med Wille, och han satte fart han med. Jag fick hugga tag i hans svans för att hinna med !

Kula hade vi, och matte också.




       



     


Hoppas ni har en skojig dag ni med ! Nospussar !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards