Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Hector - 8 december 2010 21:40

Ja äntligen fick vi busa. I flera dagar har det varit väldigt stillsamt här för matte har varit sjuk. Hon tror hon antagligen blev matförgiftad av en köpt färdigsmörgås hon åt i söndags morse på väg hem från jobbet.

Hon mådde illa och fick hög feber och har inte orkat vara uppe på flera dagar. Hon har mest sovit hela tiden, men både Wille och jag har hållt henne sällskap.

Först idag har hon orkat upp längre stunder, som nu t ex.

Jag är jätteglad för att hon piggnat till, för det för det är alltid jobbigt när matte eller husse är sjuk. Inget är liksom lika roligt då.


Idag på kvällen tog husse med oss till våra kompisar Nea och Aylen. Där fanns två andra nya kompisar som vi också fick leka med också samtidigt, det var jätteskojigt. Vi var 6 hundar som for omkring och hade helkul i snön !

En av killarna var lika gammal som jag och så full i bus så han och jag for runt i snön i full fart. Ibland försökte Nea eller Aylen dela på oss eller få oss att busa mer med dem, men vi två trivdes bäst att busa tillsammans. Vi hade jätteskoj. För en gångs skull överlät jag tjejerna till Wille och hans nya kompis.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards