Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Hector - 8 november 2010 09:30

Idag började som de brukar. Husse gav oss frukost och rastade oss första frukostvändan. Sedan brukar vi sova en stund till hos matte, men idag fick inte jag det. Istället tog husse med mig ut och vi gick till busshållplatsen där vi inväntade bussen. Jag tycker inte om de där stora röda monstren som vi har här, speciellt inte när de pyser och låter, så jag tyckte det var en rätt läskig början på dagen. Men husse var ju lugn så jag förlitade mig på honom.

Sedan åkte vi en stund innan vi klev av. Nu var vi bland en massa bilar och började gå. Strax var vi framme vid husses jobb, ja så sa han i alla fall.

Jag var alltså med husse till jobbet idag.

Nu började jag bli riktigt nyfiken på vad som skulle hända. Wille har berättat att det finns en rätt söt men ibland lite småsur hundtjej här, så kanske jag får träffa henne idag då. Vi får väl se !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards