Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Hector - 13 november 2010 14:50

Idag är det verkligen gråmulet ute. Snön har nästan helt försvunnit.

Matte tog med oss på morgonpromenad, och vi mötte hundar och uppförde oss så bra att matte blev jättenöjd och bjöd på leversnittar.

Lite mer mot lunchtid för de flesta, så tog husse med oss till en av hundhagarna. Där fick vi springa lösa så mycket vi ville och orkade. Det var jätteskönt, men smutsig blev jag, men det spelade ju ingen roll tyckte både husse och matte. Golv går ju att torka av. Jag blev mer lortig om magen än Wille, för min mage är liksom lite närmare marken, om man säger så.

Wille och jag hade jätteskojigt och vi stortrivdes med allt busande.

När vi så småningom blev trötta, då var det rätt skönt att gå hemåt, få dricka vatten och sedan lägga sig att vila lite.

Här kommer en liten bildkavalkad på två busande Cardigans !


  


       


     


     

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards