Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Hector - 1 januari 2011 01:15

Strax innan matte åkte till jobbet, så fick vi gäster här. Med sig hade de sina tre hundar och vi fick en härligt busig och skojig Nyårsafton.

Stackars Nea var ensam Eurasier med 4 Cardigans, inte det lättaste och hon gjorde vad hon kunde för att hålla ordning på oss.

Hon såg mest till att vi inte bråkade för mycket, men annars så höll hon oftare marsvin sällskap än busade med oss.

Vi hade skojigt ändå allihopa.


    

Ibland surna jag till på Aylen, men hon bad om ursäkt. Hon nhgar en viss tendens att tro att våra leksaker är bara hennes när hon är här. Som ungar mest gör, som husse säger.



    

Aylen och jag kollar fotografen !



    

Jag funderar lite



           

En Spoling, men trött sådan.



Att de smällde raketer som tjöt och väste brydde jag mig inte så värst mycket om, nu var vi ju upptagna av att busa istället för att ligga och lyssna på dessa saker som låter så väldigt. Vi busade och busade en hel väldans massa. Vi fick smaka lite god mat också, det serverades nämligen fläskfilé och kassler med potatisgratäng. Det smakade inte alls dumt.

Så det blev en Nyårsafton nästan lika roliga som Julaftonen var.

Hoppas ni andra haft en bra Nyårsafton ni med. Nu ska jag ta och bita tag i det här nya året som just anlänt. Men första ska jag sova några timmar.

Ha det gott nu alla kompisar !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards