Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Hector - 25 januari 2011 12:45

Ja jag visste det fast husse inte ville låtsas ngt om. Men jag visste det för mina öron är det inget fel på !!!!

Vadå undrar ni säkert ?

Jo i morse när husse varit ute med oss och gett oss frukost, så skickades vi nästan på en gång in till matte som fortfarande låg och sov. Men precis innan han gjorde dte, hörde jag ngt i trappuppgången !! Jajamensan ! Ngt välbekant....

Men vad hann jag aldrig få reda på för husse stängde dörren. Efter en stunds ihärdigt lyssnande hörde jag välbekanta tassar på vårt golv och jag ville ut till dem NU ! Men matte hon bara sov hon, hörde inget alls.

Jag parkerade mig vid dörren och lade huvudet mot golvet och jag hörde precis vilka det var. Det var våra kompisar Nea och Aylen och den nya spolingen Goofy. Wille hade upptäckt dem han med. Efter en evighets tid så gick matte upp, och då hade jag mer bråttom att hälsa på kompisarna än att gå på toa !

Men matte tvingade med mig och Wille ut och tog även med sig Nea, tre jyckar alltså. Mellanhusse, som var hemma idag, tog Goofy och Aylen

När vi kom in igen, då ville jag bara busa hela tiden. Med Goofy diskuterade jag en del, han ville bestämma i MITT HEM. Glöm det gosse sa jag till honom, och nöp honom i nackskinnet. Då lugnade han ner sig. Han försökte några gånger till men icke sa nicke det gick jag inte med på. Det blir inga slagsmål, bara lite mutter och morrande. Sen lekte vi, han försökte igen och jag lät honom hållas, inget att lägga energi på när jag har två snygga tjejer att kuttra  och busa med. Då och då tog vi en paus och ett par gånger hade vi godisregn här hemma ! Härligt gott !

Nu ska jag busa mera och mera och ännu mer tills jag somnar tror jag !!!!!!


   


       


     

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards