Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Hector - 9 februari 2011 21:24

Jisses ja, det här blir en tuff vecka för mig och Wille som är vana att det bara är vi två hemma med matte och husse. Nu ska vi dela matte och husse med Goofy och Aylen ett tag framöver.

Goofy och Aylen ska få bo hos oss i några dagar nu för Nea löper, så här är det fullt hus. Idag kom Aylen också, och tills idag har ju Goofy varit här i nästan en vecka.

Idag busade vi även med lillhusse alla fyra.


  


Jag hinner ju knappt få matte med mig att blogga för dagarna går jättefort.

Men gissa om vi har roligt. Det blir en massa bus och nyligen kom vi in från att ha varit i hundhagen alla fyra och busat ! Det var skojigt.

Matte och husse turades om att kasta pinnar till mig och Aylen och vi hämtade dem. Sedan busade vi en hel del när vi ändå var ute och sprang utan koppel som hindrade oss i vår framfart.

Men nu är vi rätt så trötta och det ska bli skönt att få sova snart.


  

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards