Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Hector - 20 februari 2011 21:00

Ikväll satte husse upp en ny bokhylla som matte och han fått i julklapp, men den levererades inte förrän nu i helgen. Jag försökte hjälpa till att bära fram hyllorna till husse, men de var lite för tunga och svåra att få grepp om. Efter en stund sa husse till mig och Wille att låta honom sätta upp den på egen hand.

Jag var först att inviga den när den var klar för jag lade mig i den, den passade alldeles perfekt för mig att ligga i, ja på nedre hyllan då förstås. Matte gick och hämtade kameran men då följde jag efter för jag trodde hon skulle hämta godis till mig, det brukar hon göra när hon tar fram kameran. Fattar inte varför lade ifrån sig kameran då ?

Men matte bjöd mig på godis i alla fall, för jag tror hon förstod hur jag hade tänkt.

Av Hector - 20 februari 2011 15:30

Japp för idag skulle matte ha mig att sitta vackert. Jag är ju rätt bra på det, om jag får säga det själv, men matte tyckte nog jag kunde bli bättre !

Men ni kan ju själva avgöra ! Här kommer nämligen en filmsnutt som visar vad jag kan !


http://www.youtube.com/watch?v=VZhbzNM06xg


Vad säger ni ?? Gör ni om det där ??


Ta det som en utmaning om ni vill, ni har tre veckor på er att träna !!!! Men vi vill se filmbevis !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards