Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Hector - 19 februari 2011 22:45

Jo jag ser att det var ett tag sedan jag var in här med matte och berättade lite. Men nu är det dags !

För idag fyller jag 1 år !!!!!


Matte var inte hemma och husse gav mig inget extra, undrar om han ens kommer ihåg att jag fyller år idag !


Matte hade åkt iväg redan tidigt imorse, men husse stannade hemma och låg kvar i sängen ett tag till, men vid 09 tiden måste jag bara väcka honom för jag behövde på toa, och magen började bli hungrig.

Jag hade inte haft lust att gå upp med matte, hon gick upp alldeles för tidigt !


När toabesök var uträttat och maten avklarad, då lade jag mig på husses fötter. Det var gosigt. Han böjde sig då ner och började klia mig på magen sådär mysigt. Jag kunde ha legat kvar där länge, men husse reste på sig och satte sig i vardgasrummet istället. Då ville jag följa med upp i soffan, men det fick jag inte. Men jag och Wille fick varsin smörgås av husse. Sedan gav han oss våra tuggben de var gott !


På kvällen kom matte hem igen och då hade hon inte glömt att jag fyllde år det förstod jag. För matte brer en rejäl dubbel macka med leverpastej, ost och köttbullar på i olika lager som hon sedan ger en till mig och en till Wille.

Sedan en stund innan sovdags då blev det lite godisregn, det var skojigt och väldigt gott !

Så det blev inte en så tokig födelsedag i alla fall !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards