Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Hector - 11 februari 2011 15:45

Jag och Goofy fick följa med matte på promenad på eftermiddagen idag och där var dte massor av snö må ni tro ! Jag hoppade glatt ner i snön, men blev lite överraskad av hur djup den var ! Vände då och höll mig ett tag på "plogade" vägar. Men sedan måste jag ju bara prova igen och det var lika djupt där, men den här gången fick jag även medmig Goofy. Han är ju lite mindre än jag, så jag fick gå först och göra gångarna sedan följde han efter i dem, i alla fall ett tag. Han är nog inte så överförtjust i snön verkar det som.

Annars har vi haft en helt otroligt kul vecka den gågna veckan. Ännu roligare blev det när Aylen kom, för då var vi liksom två och två, även om Aylen är den enda tjejen i sällskapet.


Goofy och jag är rätt lika på bild - framifrån. Men i verkligeheten är vi olika som natt och dag, på såväl vårt sätt att vara som på färg och storlek.

På första bilden är det jag tv och Goofy th, nästa bild samma sak, bilden därpå synds Goofy i förgrunden och jag en bit bort, sedan två bilder på mig, nästa en bild på Goofy tv och mig th och på sista bilden är det jag på bild.



    





       








    







          

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards