Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Hector - 16 februari 2011 14:40

Matte tog med mig och Wille på promenad idag.

Det har snöat i natt och dte var massor av mjuk pudersnö ute. Den var så skön att bara hoppa ner i och inte kall alls. Vi busade i snön massor när vi var klara med det nödvändigaste. Efter en stunds promenad mötte vi en dam som tydligen ville hälsa på oss, men var lite osäker. Matte släppte först fram Wille, som slängde sig på rygg och ville bli kliad på magen en stund. Efter en liten tvekan så klappade hon Wille på magen, medan jag fick stanna hos matte och vänta. Så småningom var det min tur att hälsa och jag pussade henne på handen.

När hon klappade mig på ryggen lade jag mig på sidan och ville också bli klappad på magen. Damen såg jätteglad ut och var mkt mer avspänd nu än i början. Hon tyckte jag var jättesöt och lite busig.

Efter en stund gick matte poch vi vidare och ut i snön for vi både Wille och jag. Wille han snörullade ett antal mgånger och verkade aldrig vilja sluta. När han reste på sig och tittade på matte, så sa hon bara ja kom då Wille så går vi. Då slängde han sig ner i snön och rullade igen, och så fortsatte han flera gånger. Till sist fick matte nästan dra honom från snön som han blivit så förtjust i. Men hon hade godis och det var visst bättre än snörullning tyckte Wille, så då kom han.

Efter en stund mötte vi tre taxar och jag ville hälsa men fick inte.

Av ren frustration så ville jag bita Wille i nackskinnet istället, men då sa matte skarpt till mig, precis när jag tänkte göra det, varpå jag helt kom av mig och blev ståendes och tittade på de skällande taxarna. Wille hade visst hittat ngt intressanatare han. En tjejmeddelande.

Så småningom gick vi vidare och ut i snön bar det flera gånger under resten av promenaden.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards