Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Hector - 19 oktober 2010 22:00

Idag följde vi med husse när han hämtade matte.

Matte blev jätteglad över att se oss och vi träffade en ny kompis på mattes jobb. Hane heter Bonus och är en stooor Golden. Men han var både lekfull och jättesnäll. Vi busade en stund medan matte pratade med sin kollega. Sedan bar det av hemåt  och matte gosade en bra stund med oss, samt bjöd oss på raggmunk när vi kom hem. Det var gott.

Nu ska vi snart sova. Vi hörs !

Av Hector - 19 oktober 2010 13:50

Ja det har det varit hitills i alla fall. Matte har varit ute på promenad med oss. Det blev en promenad i regnet men vad spelar det för roll. Hittade lite pinnar att leka med, och sedan jagade jag en massa löv som flög omkring.

Lite blött ute gör inte mig så värst mycket, men matte är väl inte direkt överförtjust i regn, men vadå vi ska ju ändå ut så vad spelar dte för roll tyckte hon så promenad blev det. En rätt skön sådan också.

Vi gick mest och strosade omkring, nosade här och nosade där. Ja sådär som man gör. Lite bus blev det ju, men det tog ett tag innan jag fick fart på matte. Men sedan busade vi lite med en pinne som jag hittat. Naturligtvis ville Wille vara med han också, så det blev rätt skoj då.

men annars ingte särskilt här inte. Rätt lugnt.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards