Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Hector - 31 oktober 2010 23:45

Idag försvann matte iväg på kvällen, och sedan kom hon inte hem innan vi gick och lade oss. Det kändes jättekonstigt. Matte brukar ju vara hemma den här tiden på dygnet. Wille var rastlös och pep och var lite orolig, men jag väntade mest tyst för att se när matte kom hem igen. Tills dess hade vi ju husse, som satt i vardagsrummet med oss framför TVn.

Husse sa till Wille flera gånger att vara tyst och så småningom blev Wille tyst. Vid 01 gick husse och lade sig, och matte var fortfarande inte hemma......

Av Hector - 31 oktober 2010 12:56

Idag fick jag och Wille följa med när husse gick med lillhusse till en av lillhusses kompisar. Lillhusse skulle vara hos honom och leka en stund och vi fick alltså följa med. Det var jätteskojigt. På vägen mötte vi Diesel, den lilla chihuahuan som jag brukar leka med ibland. Så då stannade vi en stund så jag fick leka lite med honom. Wille han var mest intresserad av att nosa runt och se vilka hundar som passerat förbi.

Efter en stund gick vi vidare och snart mötte vi tre mopsar, dem ville jag också hälsa på, men de fick inte hälsa på oss för sin matte.

Vi lämnade lillhusse hos sin kompis och sedan promenerade vi en bit till. Vi gick förbi en vikingagård, men inga djur var ute. Så småningom fortsatte vi hemåt, men då hade vi promenerat i nästan två timmar med husse.

Jag var lite törstig när jag kom hem, men inte så värst mycket, för det var svalt och lite mulet ute. Men gott var det.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards