Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Hector - 3 mars 2011 15:45

Idag är det rätt trist väder ! Det regnar och är grått ute. Matte tyckte vi skulle hitta på ngt inomhus istället för att busa ute. Inte för att regn bekymrar mig, men matte är väl inte så förtjust i regn precis.

Nåväl matte är ju påhittig har vi upptäckt jag och Wille, så även idag.


  




För idag hittade hon en tom plastburk som husse tömt på godis (godisråtta som han är) och istället för att slänga den, så gjorde matte den till en kul leksak för mig och Wille. Hon lade i lite godis i den som det sedan var meningen att jag och Wille skulle räkna ut hur vi skulle få ut det !


  


Det var lite klurigt, och jag måste väl erkänna att Wille var den som fick kläm på dte fortast, men för att äta dte godis som ramlade ut, då måste ju han lämna ifrån sig godisburken. Vem tror ni passade på då ? Just det jag !


  


Efter lite fnulande så kom jag underfund med att om jag vickar burken på ett visst sätt, då trillar gobitarna ut ! Gissa om det var kul.


     


Vi turades om jag och Wille att ha ut godiset. När godisburken var tom så fyllde matte på den !

Både gott och skojigt var det !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards