Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Hector - 20 mars 2011 11:51

Ja det kan man lugnt säga.

Där kommer matte och jag helt lugnt gåendes på en av gångvägarna häromkring, då plötsdligt en JÄTTESTOR hund kommer åt vårt håll med sin husse. Hussen har även två andra hundar med sig, och en matte. Det var alltså 3 hundar som kom åt vårt håll. De två mindre var inte så skräckinjagande, men den stora !!!

Vi hälsade inte bara tittade på varamndra, för den minsta av de två, en tax, han skällde åt oss. Den jättestora hunden blev ännu större när han plötsligt ställde sig på bakbenen. För säkerhets skull gick jag mot mattes håll istället för åt hundarna. Den stora var lite väl stor för min del, i alla fall tillsammans med sina polare. Kan hända att vi presenteras för varandra en annan dag, men inte idag !

Matte och jag gick vidare och det blev en skön promenad i solen. Ibland stannade vi till och njöt av solen, och ibland busade vi lite i snön. Så skönt.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards