Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Hector - 18 mars 2011 13:31

Jojo, nu har det tränats igen. Idag var det mestadels fotfölj, alltså linförighet, sittning och inkallning. Godis och pipleksak blev det men inte ett så långt träningspass, för det blåste isvindar från Grönland på oss. Brrr ja vad kallt det var. Rörde oss i snabb takt under träningspasset.

Väl inne i bilen var det sååå varmt och skönt som bara den !

Wille hade fått världens fnatt under träningspasset och matte blev inte glad kan jag säga. Jag hade gärna velat "fnatta" med honom men hade ingen chans då jag var innen i bilen, medan han tränade.

Men efter det "fnattet" så fick både Wille och jag en skön promenad i skogen runtomkring, där blåste det inte alls lika mycket.

Nu har vi kommit hem igen och jag ska nog vila en stund, är rätt trött i huvudet just nu.


   



  



Matte påstod att jag sov i åtminstone 1 timme ! Tror ni verkligen på det ? Inte jag, men kul har jag haft !  

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards