Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Hector - 21 mars 2011 13:53

Jo för idag fick matte för sig helt plötsligt att ta med oss i bilen och hälsa på våra kompisar, ni vet den där Goofy, Aylen och söta Nea.

Goofy och Aylen kom ut och busade med oss, men Nea hon fick stanna inomhus, för hon ska ju bli mamma, så hon ska därför ta det lugnt.

Goofy han skulle hela tiden försöka bräda mig och sätta mig på plats, nästan värsta mobbingen alltså, men jag sa ifrån ett par gånger, och matte hjälpte mig. Fattar han inte att jag REDAN VET att han tror att han är störst och starkast. Finns ingen anledning för varken honom eller mig att hålla på och bråka.

Flera gånger sa jag istället till honom "Kom igen spänn av och busa istället, ha lite kul !" Men det var svårt för honom det.
Men när både hans matte och min matte sagt till honom lugnade han ner sig.

Jag lekte med Aylen istället hon och jag jagade pinnar matte slängde och sedan hjälptes vi åt att bära dem tillbaka till matte.

Vi hade jätteskoj !

Matte fotade en del, men jag vet inte när hon tar sig tid att visa upp några bilder, men det kommer väl när hon får en liten stund över.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards