Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Hector - 30 mars 2011 20:15

Idag ringde det på dörren på eftermiddagen, då stängde matte in oss i köket. Vi hörde att det var vi som fick besök. Jag kände igen Carries (boxertjejen) tassar och började gnälla. Carrie fick inte av sig kopplet fort nog tyckte hon och började busa redan innan hennes matte hade släppt loss henne.

Sedan blev det busa av och jisses som vi lekte. Som sig bör så flög mattorna omkring, och till sist plockade matte undan dem och vi kunde fara omkring och busa som vi ville. Vi hade helskoj !

Jag var jätteglad, för annars leker jag ju mest med Wille, ja inte för att han är tråkig eller så, men Carrie har en väldig fart och fläkt omkring sig, det gillar jag ! Dessutom är hon jättesnäll och busar lika mkt med mig som med Wille.

Då och då tog vi en kort vattenpaus eller rastpaus, men till sist var vi aå trötta så även om vi ville busa mer, så orkade vi bara inte helt enkelt. Vi var helt slut och jag lade mig platt på golvet och bara låg ner och försökte fortsätta busa med Carrie liggandes. Jodå det gick det med, men en orkade ju inte hur länge som helst. Även Carrie var trött. Så småningom så var det dags för Carrie att åka hem. Jag pussade henne om nosen och sa hej så länge, och hon pussades tillbaka. Mysigt.

Nu har vi ätit mat och varit ute, nu ska jag nog vila ett bra tag.

Matte tog lite bilder också, men de lär inte komma upp hit förrän under morgondagen när matte sovit klart.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards