Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Hector - 17 mars 2011 18:45

Idag har vi haft en skojig dag må ni tro !

Ja i alla fall jag, men jag tror även Wille haft skoj.

Först städade matte på balkongen, jag tror hgon har fått vårkänslor jag, för hon pratde om att hon snart skulle sitta därute i vårsolen och bara njuta tillsammans med en kopp kaffe och ngt gott till.

Det tog ett tag innan hon var klar med det, men sedan då stoppade hon in mig och Wille i bilen och åkte iväg.

Gissa vart vi stannade ? Ja på ett ställe jag aldrig varit på förut, men som luktade spännande - vår hundklubbs träningsplan.

Här stod det en massa hinder som matte gjorde iordning till oss. Sedan tog hon med mig och Wille på en bana runt var och en för sig.

En massa godis bjöds det på !

Hon tränade oss också i ngt som kallades fotfölj, eller med ett finare ord - linförighet, sitt och inkallning. Det var riktigt riktigt skojigt må ni tro !

Ja oj ja.

Men vad trött jag blev eftreråt. Slocknade i en hörna och sov som en stock när jag kom hem igen !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards