Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Hector - 5 mars 2011 18:30

Ja det var vi idag då matte och husse var iväg och åt middag. Men vi hade att göra kan jag ju säga. Matte hade förberett med tuggben och en del leksaker.

Wille var nog den som höll mest vakt, han tog dte på största allvar att vakta huset. Så fort ngn närmade sig vår dörr så "mrffade" han, alltså morrmuttrade på ngt sätt. Ibland kom jag för att höra vad som stod på, men oftast ägnade jag mig åt tuggbensgnagandets ädla konst.

Ibland ville Wille locka med mig på dragkamp, och dte var svårt att motstå den inbjudan. Vi hade rätt skoj, fast vi var helt ensamma.

Några dunheter ? Nänä nu har jag blivit stor och vuxit ifrån sådant, en är ju faktiskt ett helt år gammal nu ! Ja i alla fall sedan mitten av Februari, då jag fyllde ett år.

När vi tröttnat på att mrrffa, busa och vakta så lade vi oss att småslumra lite.

När matte och husse kom hem så blev vi jätteglada, dessutom hade de ju hittat lillhusse, som varit ute på äventyr ett par dagar hos gammelfarmor och gammelfarfar. Lillhusse har ju sportlov den här veckan. Så det blev extra skojigt när han var med hem.


Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards