Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Hector - 11 april 2011 13:30

Matte tog med mig och Wille en ordentlig vända idag. Det var så skönt väder, så hon tyckte vi skulle vara ute och busa och promenera istället för att vara inomhus, och det hade ju inte vi ngt emot.

Men först blev det en massa poseringsbilder framför vårblommorna. Jag var till och med fram för att lukta på blommorna (ja som Ferdinand ni vet). De luktade inget speciellt, men däremot fick jag en fluga i ena nosborren som kittlades. Så det blev en massa fnysande innan matte kunde fortsärtta fotandet.


    



    


Det var ju ändå svårt att sitta still för där var det så mkt som hände runtomkring, ett löv som blåste, en människa att hälsa på, andra hundar, Wille och an massa annat. Men till sist så lyckades matte fånga mig på några bra bilder, i alla fall en kort stund. Men matte muttrade ngt om att hon måste ta en massa bilder för vi inte kunde sitta stilla så bilderna blev suddiga, eller "fel". Men vadå jag ville leka !!!!!

Nåväl matte fick sina bilder och sedan gick hon nöjt vidare med oss !

Wille och jag busade runt hennes fötter, och vi fick vara kopplade under promenaden, eftersom där var en massa annat som hundar, människor och katter, som också var ute i vårvädret.


 


         


Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards