Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Hector - 24 april 2011 21:00

Jag som trodde det skulle bli en lugn dag idag. Men tji vad jag bedrog mig !

Den började rätt lugnt, men sedean på eftermiddagen då skulle vi ut och åka bil. Jag hade ingen aning om att  vi skulle iväg förrän husse kom och hämtade mig och Wille när han varit och handlat. Med sig hade han då också Goofy och hans matte. Goofy och jag svor lite åt varandra, men sedan så höll vi oss lugna i bilen. Det var jättespännande, vart skulle vi nu ? Bilen var proppfull av såväl människor som oss hundar, och iväg for vi.

Vi svängde ner på en bekant väg efter en stunds resa, vi var på väg till Carrie ! Jipppiiiieee ! Det här skulle bli skojigt !

Jag blev jätteglad när jag träffade Carrie. Hon är så skojig den tjejen.




 


Dessutom är det en väldans fart i henne och det gillar jag.

Vi for omkring och vi hade jätteskojigt. Även Goofy hängde med och busade lite.



    


Men mest var det Wille ocxh jag som busade med Carrie. Skojigt var det. Ibland smög sig dock en härlig doft till mina nosborrar, det luktade grillat så det vattnades i munnen. Jag, Goofy, Carrie och Wille hade jätteskoj. Ibland smet Wille ut ur inhägnaden för att kolla om där fanns ngt att äta av det där goda doftande som våra människor åt av. Men han fick inget vid bordet han heller, och matte skickade tillbaka honom in till oss. Så höll de på ett par gånger. Ibland muttarade och svor jag och Goofy ät varandra, men den större delan av tiden hade vi skojigt.


 


     



Carrie är ju så skojig så man kan ju inte låta bli att busa med henne. Jag försökte flörta med Carrie, men hon var inte så värst intresserad.

Efter ett tag kom matte och tog med mig och Wille in i ett svalt rum inomhus, och det var skönt för det var väldigt varmt ute idag. Både jag och Wille somnade till en liten stund. Vi vaknade av att matte kom in till oss med lite smått och gott från grillbordet därute i värmen. Gissa om vi tyckte det smakade bra. Det var jättegott. Det var lite köttbullar, kotletter, potatissallad och annat smått och gott. Mumsigt värre må jag säga.

Lite senare tog hon en lite promenad med oss också, det var skönt för då hittade vi en massa spännande lukter lite varstans. Dessutom var det skönt med en promenad.

Sedan fick vi gå in i det svalare rummet igen, och nästa gång så var det husse som kom och hämtade ut oss, då tog han med oss tillbaka till hundhagen, och då busade vi lite mera med Carrie, men vi hade ocksålite dragkamp med lillhusse jag och Wille.



    

Så småningom var det dags att åka hem igen och då somnade både jag och Wille rätt fort bak i bilen. Vi var jättetrötta, men vi hade haft en jätteskojig dag !

Väl hemma var det dags för kvällsmat, sedan var det sovdags.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards