Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Hector - 27 april 2011 15:15

Idag tog matte en promenad med oss när hon hade sovit klart. Hon jobbade natten som var ju.

Plötsligt prasslar det till i gräset strax bredvid oss och fram tittar en igelkotte.

Både jag och Wille blev väldigt överraskade och Wille började skälla, medan jag var mest nyfiken på den där taggiga typen som just kikade fram. När Wille skällde burrade igelkotten upp sig så alla taggarna stod rakt ut. Ingen vågar ju gå i närheten då ju ! Så jag höll mig på behörigt avstånd.

Tänk vad hemskt egentligen, att väckas av en skällande hund ! Inte undra på om man blir både skraj och lite irriterad ???

Matte blev väldigt överraskad hon med, det märkte jag för hon hoppade till när det prasslade till. Undra vad hon trodde det var. Men sedan sade hon ngt, och jag tror det var väl valda ord om att hon INTE hade kameran med sig.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards