Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Hector - 10 maj 2011 14:15

Ja idag ahde matte plockat fram den där konstiga manicken, med ett väldigt speciellt ljud. Men vad som var skojigt var att varje gång den klickade, då fick jag godis. Snabbt lärde jag mig att "klicket" betyder godis !

Nu började det roliga......


När matte såg hur snabbt jag lärde mig, så började hon klicka både väntat och oväntat. Ibland var jag i köket hos husse, när matte plötsligt klickade. När jag sprang till henne då så fick jag godis. Mumsigt.

Efter en stund lade matte ner sin musmatta på golvet, och så fort jag nosade på den, så klickade hon. När jag då tittade upp på henne, så fick jag godis.

Skojigt må ni tro. Sedan höll vi på så en stund.

Till sist så behövde matte bara ta fram musmattan, så kom min nos på den, matte klickade och jag fick godis, så enkelt !

Wille däremot han var lite skraj för min klicker för den låter mkt högre än hans egen. Men däremot ville han också gärna ha godis, så det fick han ju, för som matte sa, han kom ju han med !

I morgon blir det en ny klickerutmaning för min del säger matte !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards