Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Hector - 21 maj 2011 22:00

Igår kom söta Nea till oss. Hon ska bo här över helgen, för hennes tjejkompis löper och ska träffa en kille.

Jag försökte till en början flörta in mig hos Nea (har ju sett hur Wille gör), men Wille kom på mig och morrade till åt mig, för Nea var HANS tjej tyckte han. Det tycker inte jag, jag tyckte vi kunde mysa med henne båda två. Men inte alls, tyckte Wille.

Sedan höll jag mig på avstånd. På kvällen följde Wille med matte till hennes jobb, och då såg jag min chans att fjäska in mig lite hos Nea. Det gick väl sådär, hon löper ju inte, men luktar gott ändå.

Nåväl Goofy är ju här han med, så då och då busade vi ju, och då hängde även Nea med en sväng. Så kul hade vi i alla fall.

idag har Wille varit så trött efter nattens strapatser, så han har sovit mest hela tiden. Jag har morrat åt honom när han kommer för nära Nea, men han fräser bara till åt mig och sedan vänder han sig om och sover vidare, oavsett vart Nea är. Det är visst jobbigt att nattarbeta.

Nu har Nea följt med matte iväg en sväng, så nu ska jag och Goofy busa lite innan kvällsrastningen. Ha nu en skön söndag allihopa ! Nospussar !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards