Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Hector - 18 maj 2011 23:11

jajamen, idag kom Nea och Goofy och hälsade på oss en stund. Nea luktade gott, men det var ingen idé att jag nosade på henne för mkt för då blev Wille sur. En gång så blev han riktigt förbannad på mig, sedan lät jag dem två var för sig. Surpuppa. Efter ett tag följde Nea med sin matte hem, men Goofy ska stanna kvar i några dagar för hans matte behövde en lite paus.

Försökte då få Goofy att leka istället, men han bara gick omkring och morrade så fort jag kom nära honom. Han var visst också på dåligt humör idag.

Till sist blev allt så tråkigt så jag bara lade mig ner och hoppades på att de andra två skulle bli på bättre humör. Jag vill ju leka ju.


Nu har matte, jag och Goofy precis kommit in från en skön kvällspromenad. Den blev riktigt lång för matte tycktre det var en så skön kväll och Goofy och jag höll ju med henne.

Utomhus blev Goofy lite gladare så lite busade vi, men inte så värst mycket.

Förhoppningsvis är han piggare på bus i morgon.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards