Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Hector - 8 augusti 2011 21:45

Idag har det varit en rätt lugn dag. Matte ska jobba igen och denna gång stannade jag hemma med resten av familjen. Fast det hade varit skoj att följa med också.

Men innan matte åkte så busade hon lite med mig och Wille. Jag hittade en kartong från en engångs-portion som jag ville leka med. Matte och Wille tyckte dte var en bra idé så matt gömde lite godis i den medan Wille var med husse ute på promenad. Sedan letade jag igenom den efter godis och kom på ett bra sätt att få ut godiset snabbare. Jag tog nämligen tag i kartongen och lyfte upp den och sedan vände jag lite på den, då kom godiset ut ur den.


När sedan husse och Wille kom in igen så fick även Wille leta godis i kartongen. Men medan jag och husse vbar ute, så demolerade han den helt, så det var inte så värst mycket kvar av den när jag kom in. Men jag och Wille hjälptes åt att demolera det som var kvar, för ska ngt göras då ska det göras ordentligt. Det är vi experter på !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards