Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Hector - 18 augusti 2011 21:38

Idag började dagen ungefär som vanligt.

Men frampå eftermiddagen kom Goofy och Nea, och matte och Wille åkte bort någonstans.

Goofy och jag hade lite diskussion en stund, men snart var allt lugnt och vi lekte lite istället. Nea var också med och busade.

Vi hade jätteskoj, men törstiga blev vi ju så husse fick fylla på några gånger.

Till sist ställde han undan de små burkarna för vatten och tog fram den stora burken. Den räckte längre.

Vi tog en promenad också och det var skönt och skojigt och busa blev det ju.

När Goofy och Nea sedan åkte hem till sig igen så var jag trött, och konstigt nog hade inte Wille kommit hem ännu. Men strax efter att husse gått iväg med Goofy och Nea, då kom matte och Wille in.

Wille var lite underlig och hängde lite med huvudet och var allmänt stillsam.

Matte lät honom få lägga sig ner och vila på mattan, medan jag hälsade på honom. Han hälsade tillbaka, men strax därpå så somnade han och sov en bra stund, och det gjorde jag med. När vi vaknade till nästa gång, då var det matdags. Wille åt bara lite av sin mat, och jag tyckte jag kunde få det han inte ville ha, men det tillät inte matte. Så jag fick nöja mig med min mat jag.

Nu har vi nyss varit ute på en skön promenad och det är regntungt ute så vi slumrar nog ett tag till vi. Det är lugnt och tyst här hemma för alla utom matte och vi är hos ett par goda vänner och fikar.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards