Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Hector - 16 augusti 2011 20:15

Idga har det varit en rätt lugnb dag. Matte och nhusse har tagit promenader emd oss, men ingen jättelång promenad. men skönt är dte ändå och en massa spänannde hittar man utomhus. Idag t ex när jag var ute med jhusse en sväng så såg jag tre katter. Två av dem sprang när jag kom, men den tredje stannade kvar och bara tittade på mig. Även fast vi kom närmare så sprang den inte. Det var nästan så jag kunde nosa på den.

När jag och Wille gick en annan vända med matte så hörde vi prassel i en buske, och efter en kort stund kommer en igelkotte vankandes ut från busken. Den tittar på oss, och sedan vankar den vidare.

Väl hemma så var det ju lite tråkigt så då roade jag mig med att kolla läget från balkongen. Jag räcker precis över balkongräcket.



Annars så var det ju rätt lugnt som sagt var. Hoppas ni haft en bra dag ni med.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards