Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Hector - 23 augusti 2011 19:15

Efter att Wille och matte kommit hem, så var det min tur att ta en promenad, men med husse. Vi gick till vår favvoskog och där fick jag busa lite utan koppel. Husse hade lite "smågodis" till mig som jag fick när jag kom då han kallade på mig. Jättegott, det är alltid roligare då. Vi mötte några hundar, och jag ville ju "kaxa mig" lite, men då blev husse inte glad och sa till mig med skärpa i rösten så jag lyssnade då bjöd han mig på godis. Efter en stund mötte vi en till hund, och jag glöämde bort mig för en stund och tänkte "kaxa" lite. Mne när husse varnade sa till mig, då kom jag ju på att dte var bättre med godiset. Under promenaden mötte några till hundar, och istället för att bry mig om dem tittade jag då förväntanbsfullt på husse som belönade mig med godis varje gång. På en äng fick jag sedan springa lös och busa lite med husse som också lekte. Det ni det var kul må ni tro.

Väl hemma så var jag ordentligt törstig och drack ur vattenburken på en gång. Matte fyllde på den och jag tog några klunkar till. Sedan tog jag hand om mitt tuggben som jag fått igår av matte och tuggade på det.

Nu är jag sådär behagligt trött som man bara blir efter en långpromenad.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards