Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Hector - 12 augusti 2011 15:11

Ja idag är matte på lekhumör och det gillar jag. Däremot när hon plockar fästingar, dte gillar jag inte. Men idag hade vi inga sådan ännu i alla fall, trots att vi varit ute med husse på en riktig lång promenad. Jag var så slut när vi var nästan hemma så jag trodde inte jag skulle orka ta ett endaste steg till, jag t o m lade mig ner och vägrade gå. Men husse lyckades locka med sig mig igen, och snart därpå var vi hemma.

Matte har busat med både mig och Wille för en stund sedan, då had evi hunniot ta igen oss lite. Matte tog våra leksaker och vi hade lite dragkamp om dem. Det var jätteskojigt. Sedan fick vi leta leversnittar som lillhusse hade gömt lite varstans. Det var skoj må ni tro. Nu är vi aningen trötta och ska nog ta det lugnt ett tag, för jag har hört att matte ska till jobbet idag, och då kanske vi får följa med.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards