Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Hector - 24 augusti 2011 16:27

Idag är det varmt och skönt. Jag hade en massa överskottsenergi idag, som jag inte fått göra av med, så det blev lite stökigt hemma tyckte matte. Wille får ju inte springa så mkt, eller inte alls, och busa, dte ska han inte göra alltför häftight heller. Så jag fick roa mig själv jag. Så jag tog några rusningsrundor och sprang från vardagsrummet, genom hallen och in i köket och tillbaka igen, flera gånger. Jag hade hoppats på att få fart på Wille också, men det lyckades jag inte med. Matte höll ett vakande öga på mig och Wille.

För en stund sedan kom husse hem och då tog han med mig ut på en promenad.
Då fick jag kuta omkring ute och när jag kom in bara säckade jag ihop av trötthet på golvet. Det var t o m jopbbigt att masa sig fram till vattenskålen så jag lade sig ner och drack. Inget ovanligt för mig faktiskt. Sedan satte jag mig upp och doppade tassarna i vattenburken också. De var rätt varma de med. Men sedan näre jag skulle gå in till Wille och matte, då strångde matte in till vardags rummet där hon satt. Hon påstod att jag gjorde tassavtryck på hela golvet, dem ville hon inte ha på parkettgolvet. Vad nu det skulle spela för roll. Så jag lade mig hos husse och surade en stund. Nu har jag pustat en stund och är väldigt behagligt trött, så nu tuggar jag på tuggbenet en stund innan jag nog ska sova en lur. Ha det gott nu kompisar.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards