Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Hector - 20 augusti 2011 15:45

Idag har det regnat hela dagen, och så mkt här att t o m jag tycker det var för mkt. Jag var jättepigg på att gå ut idag på förmiddagen, men när jag såg att det regnade då gjorde jag det jag behövde så fort det bara gick, sedan ville jag gå in. Men se det tänkte inte matte. Hon gick en bra stund till trots att det nästan hällregnade.

När vi kom in så var vi väldigt våta !

När vi börjat torka så lät husse oss vara inne hos matte, men själv stängde han dörren  och sedan höärde vi hur han öppnade vå godisburk. Genats åkte alla öronen frm och vi visste nästan vad som komma skulle. Det tog ett tag, men snart öppnade husse dörren, och vi fick börja !

Jojomensan, husse hade gömt godis lite överallt, vår favvo inomhus lek. Vi for omkring som tokiga och det var jättekul varenda gång vi hittade godiset som gömts.

När vi letat upp alla så gjorde husse en omgång till. Men nu hade han gömt på en del kluriga ställen. Det tog lite längre tid att hitta dem nu, men så småningom var alla hittade. Det var helkul.


Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards