Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Hector - 11 augusti 2010 14:00

Idag fick jag ensam gå med matte på promenad. Det var skojigt för matte var på lite blandat bushumör. Hon hade en favvoleksak med sig till mig, och den fick jag busa med när jag lyssnade och såg på matte, oavsett vad vi mötte. Till en början var det väldigt svårt ska ni veta. Men eftersom min leksak låter så kom jag underfund med att för varje gång matte klämde den på magen så den lät, och jag tittade till på henne istället för på, vad det nu var vi mötte, då busade hon en stund med mig och leksaken.

Det var jätteskojigt för det blev rätt mycket bus under den promenaden ska ni veta. Då ska ni också veta att vi mötte 3 barn på varsin skatebord, och en på cykel, två katter, tre stora fåglar, två hundar, och en igelkotte.

Ni förstår kanske att jag var helt slut i huvudet efter en enda promenad...........

När vi kom hem igen var det rätt skönt att bara lägga sig ner och göra.........ingenting. Ja just det ingenting. Jag tror nog jag somnade en stund. För jag vaknade av att matte höll på med matburkarna. Lunchdags !


Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards