Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Hector - 25 augusti 2010 12:37

Ja usch säger matte, för idag spöregnar dte här. Jag gillar ju att hoppa i vattenpölar och sådan't men det gillar inte matte. Idag försökte jag dricka ur en vattenpöl, men det fick jag inte för matte för i den låg det cigarettfimpar. Istället fick jag färskt vatten när vi kom hem igen.

Undre fm promenaden så mötte vi inte en skäl, jo förresten en kille med en trolly (resväska på hjul). Den skällde jag ut så det stod härliga till. Inte brydde jag mig att matte sa till mig att vara tyst. Det medförde att när vi kom hem tog matte fram sin trolly och placerade den mitt på golvet, jag skällde ut den först, men när den inte rörde sig så nosade jag på den. Det fick jag göra tills den var ointressant, då rörde matte lite på den först hajade jag till men sedan blev jag mer nyfiken och ville nosa igen. Efter en stund kunde matte röra den hur mycket hon ville jag brydde mig inte så värst mycket, mer än att jag höll mig ur vägen för den. Jag tog mitt tuggben och gick till kojan och lade mig. Somnade rätt snabbt. Nu har jag nyss vaknat.

Imorgon säger matte att vi ska ut på äventyr, det låter lite spännande tycker jag, men inte förrän i morgon kväll blir det av. Undrar vad det kan vara.

Av Hector - 25 augusti 2010 10:15

Idag mår min tass mycket bättre. Jag hade nästan glömt att jag blev stucken igår, tills matte kollade min tass för en stund sedan. Även om hon visste att det inte var någon fara med den, så ville hon i alla fall kolla. Då blev jag påmind men eftersom jag inte hade ont längre så var det ok att matte kände på tassen och tittade lite extra på den.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards