Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Hector - 1 juni 2010 17:32

Idag på eftermiddagen tog matte med mig och Wille ut en sväng på promenad. När vi sedan ätit lunch så fick Wille följa med matte ut igen. Jag trodde de skulle gå på en kort promenad så jag tog mitt tuggben jag och började tugga på det. Men det dröjde ovanligt länge innan de kom hem igen. Till och med Mellanhusse han hem före dem. Men när de kom hem så luktade Wille en massa spännande av Nea och Aylen. Tydligen hade de träffat Nea och Aylens matte idag. Dumt tyckte jag att inte jag fick vara med då också. Men jag var glad för det jag, för mellanhusse kunde gosa med BARA mig när han kom hem från jobbet.

Av Hector - 1 juni 2010 11:15

Idag var matte iväg i två omgångar då vi fick vara ensamma hemma jag och Wille. Först åkte hon till doktorn, för hon har ont i en fot sedan ett tag tillbaka, sedan åkte hon iväg till Lillhusses skola en kort sväng.

Första vändan när matte kom hem då var jag och Wille helt slut för vi hade busat en massa med varandra. Andra vändan när hon kom hem, då hade jag lagt mig att vila i hallen och orkade knappt lyfta på huvudet när hon kom. Efter en stund gick jag och lade mig vid balkongdörren som var öppen och tog en sovpaus. Där var det svalt och skönt och Wille låg där ett tag han med. Men han vill ju helst vara precis där matte är, så när hon flyttar sig då följer han med. En typisk matte hund tror jag han är för tillfället.

Nu ska jag fortsätta sova en stund innan det blir dags för nya äventyr.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards