Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Hector - 30 juni 2010 16:52

Idag var Wille på dåligt humör och han bara morrade åt mig när jag ville ta hans tuggben. Men det var ju det som var godast ju. Sedan ville jag leka en stund med Wille, men han bara morrade åt mig då med.

Så sur var han idag och inte vet jag varför.

Sedan tog vi en promenad med matte och mellanhusse och då träffade vi på Lorden. Han och Wille svor åt varandra och lät jättearga, fast de inte ens börjat leka ännu. Så han fick inte leka med Lorden idag för matte. Wille uppförde sig illa tyckte hon. Men jag lekte lite med Lorden istället, det var roligt faktiskt.

Sedan fortsatte vi hemåt. Det var varmt och stillastående kvav luft, så det var väldigt varmt ute. Då var det skönt att komma in i en sval bostad istället.

Av Hector - 30 juni 2010 11:45

Ja idag är det väldigt tyst och lugnt här hemma. Husse jobbar, mellanhusse sover och lillhusse är i dalarna. Wille sover och jag lämnade precis mitt tuggben för att kolla runt en stund.

Vi har nyss varit ute på förmiddagspromenad jag, matte och Wille. Vi såg en mopsfröken på avstånd, men hennes husse ville inte hälsa på oss, fast hans söta fröken ville det.

Nästa vecka ska jag kanske få träffa min busiga brorsa. Han bor inte alltför långt härifrån. Det ska bli skojigt.

Men idag låter dte som om matte ska ta med oss och bada någonstans. Kan bli kul. Vi får väl se om vi är badkrukor eller om vi vill bada.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards