Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Hector - 6 juni 2010 13:00

På söndagen så var det utställning i Norrköping. Här fanns det en hel massa hundar av olika sort och storlek. En av dem var den här söta Cardigantjejen som matte blev jätteförtjust i sa hon.




Den här hanen var en av veteranerna. Han är 8 år gammal.


        


Här hittar ni några av de raser som var representerade i Norrköping. Några var helt nya raser och andra har funnits ett tag.


  




   


   


   


   



Här är den hund som blev bäst på hela utställningen. Det var en Australian Shepherd, rätt fin tyckte matte, men inte finare än mig och Wille naturligtvis.


  



Men den dagen här var jag hos Nea och Aylen, för jag är för ung för att följa med på utställning ännu. Men jag hade jätteskojigt ändå.

Det blev lite utställningsträning för min del av Neas matte som ska visa mig i Augusti, dels i Norrköping men också på Gotland. Det har matte bestämt. Då vankades det godis, och det var ju inte helt fel.

Men roligast var det att få busa med Nea och Aylen. Men på natten var jag lite ledsen, för jag saknade min familj och pep lite. Men då kom Nea och pussade lite tröstande på mig.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards