Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Hector - 11 september 2010 22:15

Nu har matte kommit hem igen. Vi var och hämtade henne vid hennes jobb. Hon hade en "godispåse" med till oss, men ännu har vi inte fått veta vad som finns i den. Men en kan ju gissa, en har ju en supernos !

Av Hector - 11 september 2010 15:35

Idag bjöd matte mig på ett plommon. Hon hade tagit bort kärnan och jag fick det som blev kvar då. Jag har aldrig ätit sådant förut så jag var väldigt skeptisk till vad det var för något. Men jag smakade, och spottade sedan ut det igen. Jag tittade på Wille som redan hade slukat sitt och nu stod och ville ha mitt också. En kort stund övervägde jag om jag skulle ge honom det, men så kom den där känslan att varför ska han ha mitt ? Så jag tog det med mig och gick till kojan och lade mig där. Efter en stund bestämde jag mig för att ändå äta det, och tänk er det var riktigt gott, upptäckte jag, så jag bad att få ett till. Matte gjorde samma sak med det här plommonet, togt bort kärnan och gav mig resten och jag åt upp det, Wille fick ju också ett naturligtvis.

Efter en stund kom husse upp och han och vi (inte matte hon ska jobba) ska visst åka iväg och hälsa på några lite senare idag. Får se vilka det blir.

Annars har det hittills varit en rätt lugn dag.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards