Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Hector - 22 september 2010 13:37

Japp idag gjorde jag ett stort misstag, det förstod jag.

Jag ville leka med Wille, men han ville inte så medan matte var och hämtade kaffe så passade jag på att norpa en av mina rosetter som jag fått i sommar. Den lade jag mig sedan att tugga på. Men se det var ett stort misstag, för matte lät väldigt arg när hon sa till mig och så tog hon rosetten ifrån mig. Sedan fick jag sitta ensam i köket tills matte behagade släppa ut mig.

Inne vid datbordet satt matte och Wille låg nedanför hennes fötter. Jag kände mig väldigt ensam och började gnälla lite. Ingen reaktion.

Så jag gick istället och lade mig på min filt som är i köket.

Efter en stund kom matte och släppte ut mig därifrån. Sedan satte sig matte ner och gosade med både mig och Wille en stund, och det är så mysigt. Jag kröp upp i hennes knä och Wille kom han med. Så där satt matte med två Cardigans i knäet och gosade med oss båda.

Vi satt så länge innan matte reste sig upp och tog ner våra koppel från hängaren.

Nu var det dags för en skön promenad i vackert höstväder. Det blev inte en jättelång promenad, men det var skönt ändå att få komma ut en stund.

Längre fram på eftermiddagen misstänker jag att det blir en ny promenad om vädret förblir vackert idag. Matte trivs ju ute den här tiden på året, det märks alltid när vi är ute.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards