Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Hector - 15 september 2010 18:15

Matte har varit lite hängig ett tag, men jag tror hon har piggnat till lite nu så vi kan blogga ikapp lite.

Jodå bus blev det, för först busade vi en massa inomhus idag jag och Wille. Sedan tyckte nog matte att vi blev för vilda och tog med oss ut på en långpromenad. Vi kom till en hundhage där jag aldrig varit förut. Mne för att komma dit måste vi gå över en stor väg med massa trafik. Medan vi stod och väntade på att få komma över, så kom dte en stor jättelik buss som pös precis framför oss och jag lovar jag blev skitskraj ! Jag försökte springa iväg så långt det bara gick, men kopplet tillät inte det. Svansen åkte ner en bra bit, för det var läskigt vad den där bussen lät.

Då plötsligt började Wille och matte busa, och jag glömde bort det där läskiga saken och började brottas lite med Wille. Det fortsatte vi med en stund till tills vi fick gå över vägen.

Innan vi gick över vägen kom det en till buss, den pös lite den med, men just då var jag så upptagen av att leka, så jag brydde mig inte särskilt mycket. Väl över på andra sidan och i hundhagen så var dte jätteskönt att få busa och springa så mycket jag bara orkade. Det blev några varv. Matte hittade en pinne också som hon lekte med oss med och det var kul må ni tro.

När vi skulle fortsdätta hemåt så mötte vi mellanhusse som just kom från jobbet. Jag bara flög upp i hans knä och ville pussa och busa med honom. Det var skojigt att han kom så precis ju.

Väl hemma var vi allt lite törstiga både vi jyckar och matte.

Senare till middag så fick vi äta stekt fläsk med bruna bönor till vårt torrfoder. Det var jättegott och jag ville ha mer ! Men tyvärr, det fick jag inte.

Efter maten fick vi varsitt nytt tuggben, och även om jag var mätt så var det väldigt gott att få ett nytt tuggben att tugga på.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards