Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Hector - 18 september 2010 14:00

Jo det kan man nog säga om idag ! Matte, jag och Wille tog oss en rätt skön promenad idag, men matte envisades med att vi skulle gå förbi några stora fula plakat som stod mitt i vår promenad väg. Jag gillade det inte alls jag och försökte på alla sätt att få henne på andra tankar. Jag skällde ut samtliga plakat för de var så hemska allihopa. Men inte brydde hon sig om det inte, nehej då. Hon bara stod där och lät mig hållas med skällandet. Plötsligt gick hon fram till ett av dem och studerade det närmare. Hon gick sedan runt det och var jätteintresserad av baksidan av det. Efter en stund blev en ju lite nyfiken då. Vad kunde finnas där bakom som var så himla intressant ?

Sedan tappade hon något nedanför plakatet när hon reste på sig, och böjde sig ner igen för att ta upp det, men jag var snabbare för hon hade tappat min korvbit där så då måste jag ju ta den. Wille hann få en han med.

Plötsligt gick vi då förbi de där plakaten och kom upp på en jättemysig stig bakom. Det var ju skojigt ju !

Vi fortsatte vår promenad och jag hade koll på matte ifall hon nu råkade tappa ngt mer ätbart !

Nu har vi varit hemma en stund och vi har busat matte, jag och Wille. Vi hade dragkamp och däremellan lite gos och kel. Först så hade matte dragkamp med Wille. Men när jag ville vara med jag med, då blev Wille skitsur på mig och fräste till åt mig så jag blev helpaff. Då tog matte två leksaker och hade faktiskt dragkamp med oss båda samtidigt. Jösses vad stark hon var, jag menar vi väger ju en del i alla fall. Men skojigt det var det !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards