Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Hector - 23 september 2010 18:00

Idag var det en skön dag ute. Matte tog med oss på en promenad en sväng och Wille och jag busade en del. Det blev ingen jättelång promenad, men den räckte till. Lite senare när husse kommit hem då tog matte och han en promenad med oss tillsammans. Det var skojigt för då gick vi lite längre och hittade en massa spännande dofter lite varstans.

Gizmo var ute och jag såg honom, men det gjorde inte Wille. Gizmo, grannens katt, gömde sig lite i en syrenbuske när vi gick förbi. Jag visste ju om det, och ville gärna fram till honom. Men matte tillät mig inte det. Vid det laget hade även Wille börjat fatta att det var en katt där i busken bredvid oss, men han fick inte heller gå fram till honom. Istället tog vi då busgrepp på varandra jag och Wille och busade en stund, med matte och husse hängande i resp koppel.

Nä då inte så farligt som det låter. Vi busade bara lite.

När vi kom in igen så fortsatte vi busa. Vi hade skoj må ni tro. Lite dragkamp är ju inte helt fel.



   


        


         

  

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards