Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Hector - 2 juli 2010 18:15

Matte tog med mig på en promenad en sväng och vi mötte en dam med rullator som jag tyckte var lite konstigt. Men när jag tittat närmare på den och hälsat på damen i fråga, så var det inget särskilt att bry sig om märkte jag.

Sen såg vi grannens katt Gizmo en bit bort, men han kom inte och hälsade idag.

För övrigt har det väl inte varit något särskilt, ja vi har varit ensamma en stund men matte hade ordnat leksaker till oss, så vi roade oss med dem vi.

Nu är det snart dags för mat.

Av Hector - 2 juli 2010 00:29

Matte och jag tog en kvällspromenad en sväng idag på egen hand. Vi mötte inte så många, men en schäfertik mötte vi, och de skällde jag på, för hon överraskade mig när jag kom runt ett hörn, så jag blev allt lite rädd samtidigt det ska väl erkännas. Matte sa till mig att vara tyst, och när jag var det så gick vi vidare och jag nosade där hon hade gått istället. Det var också intressant.

På avstånd såg jag och matte en igelkotte, men fast jag gärna ville studera den närmnare, så fick jag inte det för matte. Istället fortsatte vi vår promenad, utan att störa Herr Igelkotte på kvällspromenad.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards