Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Hector - 23 juli 2010 12:15

Idag kom det ännu fler gäster, ja de som inte kunnat komma i går. Så då vankades det ännu mer tårta, kakor och bullar. Då kom dessutom en ny kille hem till oss och hälsade på, en Camro. Han är stor och äldre än mig.

Jag ville pussa honom hela tiden, men Wille han bara ville "puffa upp sig" och se stor och farlig ut, fast jag vet ju att han är rätt.....ja ni vet, en m - propp ibland. Nu trodde han väl att han var stor och störst och starkast, eller försökte i alla fall. jag tyckte han var löjlig jag och sa det till honom också.

Då fräste han bara "Lägg dig inte i lillbrorsan" och så fortsatte han. Ja sådana dagar/gånger är man inte mycket värd i hans ögon inte. Så typiskt.

Manligt ? nähä då inte ett dugg tycker jag !!!!

Nåväl jag och Camro lekte en del, ja när han väl kommit över att jag ville pussas och fjäska massor för honom. Jaja jag vet, det kanske inte är det bästa, men det funkar för mig....




  


Skojigt var det att träffa en annan kul jycke i alla fall. Han skulle visst bo hos Nea och Aylen över natten för han skulle på utställning imorgon (alltså idag) med dem.

Vi fick tårta även idag och den var jättegod den med ! Det blev en Jordgubbstårta. Mumsigt må ni tro.

Sedan tog vi en lång promenad med en del av alla ungdomar (ja lillhussar och lillmattar ni vet) som var med och grattade husse. Det blev 5 stycken som följde med mig och Wille på promenad ! Det var skojigt det, för de busade med oss och ställde inte så "jättestora krav" på mig och Wille som matte och husse gör. När matte och husse går ut med oss, då måste vi gå "ordentligt" i kopplet. Det var det inte snack om här inte. Näe då, här gick vi lite som vi ville.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards