Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Hector - 7 juli 2010 15:30

Ja vi blev busar idag, för Aylen kom med sin matte och husse och höll oss sällskap medan vår matte ochn husse jobbade !

Det var jätteskojigt. Vi for runt så mattorna landade i konstiga knöliga högar överallt. men skoj hade vi, dock upptäckte vi rätt snart att det nästan var alldeles för varmt att busa så mycket som vi gjorde, man hann liksom inte dricka tillräckligt med vatten utan måste hela tiden avbryta vattendrickandet för att busa, ja det gick ju inte bara att låta blir det, när vi hade en sån kul kompis här !

Det säger väl sig självt. Till sist hade jag fått nog och lade mig tvärsöver vattenskålen, som var halvfull med vatten, så den välte och jag låg i en vattenpöl. Det var svalkande och väldigt skönt för av kylningseffekten ska ni veta. Rätt snart var jag redo för mer bus och då fick vi en STOR vattenburk istället för ett par små ! Det var bra, för då blev det mer vatten !

Så småningom orkade vi inte busa mer på ett bra tag så vi lade oss ner i en hög alla tre och vilade en bra stund, och nära balkongdörren då.

På promenaden efteråt så fick jag öva mig i att "springa fint" inför kommande utställningar och Aylens matte tyckte jag skötte mig bra !

Det var lite jobbigt, men det gick. Det hör väl till antar jag !

Väl hemma igen då busade vi en stund till inna det var dags för Aylen med matte och husse att gå hem. Strax efteråt kom husse hem med lillhusse också.

Av Hector - 7 juli 2010 12:00

Idag  är det en slö dag. Jag orkar knappt busa med Wille för det är så varmt och jag är helt slut, redan ! Får se om en orkar piggna till mer till kvällen idag !

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards