Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Hector - 25 juli 2010 16:29

Ja idag har vi tagit det lugnt hela dagen hittills.

Visserligen har matte tränat mig lite i att visa upp mig i utställningskoppel, och att titta på mina tänder, men annars har det varit lugnt. Matte köpte ett nytt utställningskoppel till mig igår från utställningen hon var på nämligen, och det måste ju provas.




  


Att visa tänderna har matte tränat mycket med på mig, likaså att ställa upp mig och kännan igenom mig. För det måste hon kunna göra om det skulle behövas. När hon kände mig på ryggen så lade jag mig på rygg och ville bli kliad på magen jag. Hon kliade mig en stund men sedan fick jag ställa mig upp igen och hon gjorde samma sak. När jag tänkte slänga mig på rygg igen då sa hon bara ett bestämt "Nej" så då stannade jag upp stående. Då fick jag en massa beröm och godis också.

Vi har också fått äta vaniljglass idag jag och Wille, det är den godaste glass som jag smakat hittills. Har ni testat den ? Den kommer från en affär som tydligen är rätt ny här i sverige, och som matte var väldigt skeptisk till från början. Men nu har hon vant sig vid att handla där, åtminstone vissa speciella saker som de alltid har godare och bättre kvalitet på säger hon. Frukt och grönsaker och glass är några av dem.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards