Hectors egen Blogg

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Hector - 22 juli 2010 20:30

Här går dagarna in i varandra känns det som. I dag fyller ju husse år, och då är det kalas här med tårta och allt !

Matte jobbade så det var husse som fick ta hand om sina gäster på egen hand, ja vi hjälpte ju till förstås.

Det kom en massa spännande gäster idag.

Till och med vilda Carrie kom ! Jisses vad skoj. Vi busade som alltid och vattenburkarna stjälptes ur i farten, men vad gjorde det, vi hade ju jättekul !

Även Puffy och Caddys mattar var här, men inte Puffy och Caddy. Det var ju lite synd förstås, men jag hade nog inte hunnit busa med alla om vi hade fått så många fyrbenta gäster också !

Alla gästerna ville pratat med mig och Wille. De som inte gjorde det, dem övertalade vi. Det var enkelt. Bara se lite ensam och övergiven ut, så var det alltid någon som gosade eller pratade med mig en stund.

I dag blev det Schwarzwaldtårta som gästerna bjöds på. Jo då det blev tårta till mig och Wille också, det var inte alls dumt. Dessutom serverades det kakor och bullar ! Det var gott det med. Ja vi hann faktiskt få smaka lite av det också.

Av Hector - 22 juli 2010 18:11

Jajamensan det gör han ! Så idag vankas det tårta och annat smått och gott. Dessutom kommer dte en massqa spännande människor och hälsar på. naturligtvis kommer de att prata med mig också, det hör ju liksom till det. men först ska vi ta emot de första gästerna. De kommer troligen nu !

Ha det gott så kanske vi hörs lite senare.

Presentation

Klockan är nu

Senaste inläggen

Bloggkompisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fler bloggande jyckar

Kategorier

Wille och Jag

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards